Ilmeisesti samaa pätee koiralapsiin kuin ihmislapsiinkin, sillä Hui heräsi ja herätti meidät tänään jo kuudelta.. Yleensähän lapset heräävät viikonloppuaamuisin törkeän aikaisin ja hyväntuulisina, mutta annas olla kun on arkipäivä ja pitäisi herätä reippaasti ja lähteä päiväkotiin.. ;O

Hui touhuili aamun ekat pari tuntia, ja siinä aamun tohinoissa otin vähän sivulletuloa ja seuraamista. Kun lapset heräilivät Hui pääsi häkkiin unille, sillä herralla oli jo sen verran kieppoja että ei hyvä yhdistelmä juuri heränneiden lasten kanssa..

Yhdentoista maissa treffattiin Hanna, Veeti ja Veikka Mutalassa. Pojat oli mukana ihan ilmaisena häiriöreeninä ;) Otettiin ensin vähän pennuilla leikkimistä ja molempien leikit menivät hienosti. Sitten otettiin Vaulla ja Veetillä hieman tottista. Vau pysyi hienosti paikallaolossa (pallo vahvisteena takana) ja minäkin olin suht lähellä. Ottaa hirveästi painetta ilmeisesti minusta, sillä oli nätisti ja levollisesti kun olin kaukana, mutta kun olin menossa vapauttamaan se tärisi kuin haavanlehti - yksi vaihtoehto tietysti on se että tärisi innosta palloonsa, mihin sen aina vapautan.. Reenaamisen määrään nähden olen ihan tyytyväinen Vaun tottikseen muutoinkin. Edistäähän se seuraamisessa, jäävät on vähän epävarmoja ja noudoissa se väylää - mutta toistaiseksi sillä nyt ei ole niin suurta merkitystä, koska vielä olen sitä mieltä että Vaun kisat on kisattu PK puolella. Saas nähä ;)

Toisella kertaa kun otin Huin tottistelemaan herra olikin aika jämänä enkä oikein meinannut saada sitä keskittymään. Se ilmeisesti säikkyi Veetin haukkua autossa, poikien mekastusta kentän päässä tai sitten vaan jotain.. Olisin itse voinut olla hieman kannustavampi, mutta onneksi lopulta sain muutaman onnistuneen luoksetulon, seuraamisen ja sivulletulonkin. Hyviä vinkkejä tuli Hannalta, kiitos :) Koitetaan muistaa jatkossa :))

Mutala keikan jälkeen päiväunet maittoivat kaikille, ja vasta iltapäivästä siirryttiin pihatouhuihin. Siitä ei kyllä meinannut tulla yhtään mitään Huin kanssa, sillä se oli jatkuvasti kiinni mun hanskassa tai istui "istutuskuopassa" sen näköisenä että omistaa kuopan.. Sain kuitenkin angervot istutettua ;) Olen hieman ehkä kärsimätön Huin luoksetulon kanssa, mutta on jotenkin niin raastavaa kun se ei ole yhtään mun perään vaan haihattelee minne sattuu. Toivottavasti saan tuon luoksetulon kuitenkin joskus kuntoon, yritän ottaa monta luoksetuloa päivittäin ja aina niin että pystyn sen tietysti palkkaamaan. Masennus ;O