Voi plääh, tänään tottistelusessiossa tuli ainakin sata harmaata hiusta lisää, sillä Hui on nyt sitä mieltä että kahden pallon leikissä minä olisin se joka juoksen puoleen kenttään vastaan ja heittelen sitten siitä herralle palloja aina herran mielen mukaan.. Ts. Hui ei lähimainkaan halua palauttaa palloa, se kiitää sen perään, palaa vähän matkaa jonka jälkeen jää tillottamaan sitä palloa puoleen väliin matkasta - kyttää siis sekä mua ja mulla olevaa toista palloa sekä sitten sitä maassa olevaa.. Mitä tehdä?? Tämä samainen ilmiö on eteenmenopallon kanssa, missä käytössä vähän niinkuin jalkapallo, missä "kahva". Hui ei tuo sitäkään minulle asti vaan jää jallittamaan puoleen kenttään kytäten välillä mua ja välillä palloa.. APUA! Koko leikistä tuntuu katoavan hauskuus kun vaan vaadin ja houkuttelen tulemaan sitä lähemmäs - se kyllä tulee, mutta yhden pallon palautus minulle asti saattaa kestää suht pitkän tovin. Pitäisikö sitten edetä kuitenkin tuota kautta vai mitä..?

Muuten tottistelusessio meni ihan mukavasti, jos nyt ei huomioi mun vereslihalla olevia sormenpäitäni - imutusseuraaminen on aika syvältä, Hui on niiiiin ahne ja ihan sikana järsii mun käsissä olevia makkaranpaloja - siinä menee sitten emännän sormia samalla :(