Ei sovi tämä sairaslomailu meille ei :(  Oma pinna on jotenkin niin kireänä, ja jotenkin ihan älyttömän levoton olo - totesi tosin yksi "äitikaveri" sen tarkoittavan sitä että kohta synnytetään! Mulle sopisi, mahtuisi taas joitakin vaatteitakin päälle ja loppuisi tämä närästys..ja..ja..ja..ja.. No en valita, mutta soisin toki saavani oman kroppani takaisin mahdollisimman pian :))

Onhan mulla onneksi kaksi liikutettavaa koiraa, joten eilen tehtiinkin pitkä lenkki Oskun ja Vaun kanssa kirjastovisiitin yhteydessä. Oli tosi ihan pakastava ilta, Harri vähän empi jättää mua tienvarteen saapastelemaan - se on jo siinä luulossa että synnytän minä hetkenä hyvänsä ;) Sanoi ne tosin neuvolassakin että on syytä hankkiutua laitokselle vauhdilla että tuntuisi tämä kolmas tulevan vauhdilla sitten kun päättää tulla ;) ..Eli kuka haluaa reenata mun kanssa ;D 

Hui on aika helinöissä, kun sen päästää tuolta kodinhoitohuoneesta - se on kuin mikäkin pahainen kakara. Hyppii ja pomppii - ja sairaslomailua takana vasta sunnuntaista laskien reilut 4 päivää.. Tänään se ei ole onneksi yhtään ontunut, tosin onhan se saanut Rimadyliä. Saas nähdä miten pienen miehen pää kestää ;)

Aamulla otin Huilla sisällä muutamia kapulan pitoja sekä perusasentoja namilla palkaten. Vaulla ja Oskulla hieman temppuja - jonka jälkeen lähdettiin koko porukka hakemaan Attea koulutaksilta. Hui siis mukana, ja tiukasti remmissä koko reissun. Ei yhtään ontumista. Iltapäivällä otettiin vielä toinen lyhyt tokoilusessio sisällä - edelleen kapulan pitoa sekä luoksetulon loppuasentoa namilla. Rauhallisesti ja hötkyämättä :)