Perjantaina otin ihan pienen sisätottistelun Huin kanssa. Perusasentoa ja imutusseuraamista. Huilla oli tosi hyvät käännökset!

Puolen päivän jälkeen haettiin koiralauman ja Valtterin voimin Atte koulutaksilta. Olipa yllättävän haasteellinen reissu, Vau sähläsi remmissä minkä ehti - yritti hinkuttaa kuonopantaa pois raapimalla päätään mun jalkoihin joka välissä - Hui puri remmiä ja yritti leikkiä vetoleikkiä Oskun surffatessa flexissä miten sattuu. Kaiken kukkuraksi Valtteri tippui matkalla ojaan ja vielä selälleen. Taksi oli 40 minsaa myöhässä siitä mihin aikaan se tuli eilen torstaina ja olin jo aika hiilenä kun vihdoin saatiin Atte matkaan ja räpisteltiin takaisin kotiin. Ihan se fiilis että kun vielä yksi liikkuva osa tähän palapeliin saadaan (lastenvaunut!) niin minä olen parantolassa :D No, olin/olen aika väsynyt, joten ehkä sillä on tekemistä sen kanssa että pinna ei oikein ollut kovin pitkä..

Kauppareissun yhteydessä väsymyksestä huolimatta tallasin Huille pellolle pitkän jäljen. Jälki taisi olla pisin mitä ikinä on ajettu, lähenteli varmaan 350metriä. Jälki vanheni reilun tunnin ja Hui oli kyllä taas tosi pätevä - ainoastaan jana jäljelle ei ollut suora - mutta hyvin Hui jäljen kuitenkin bongasi. Kulmat - sekä yksi terävä että suorat - oli tosi junamaiset. Jäljellä oli selkeästi myös harhajälkiä - liekö hirvien koska pellolle oli selkeä polku metsästä - jotka Hui selkeästi huomasi ja tarkisti mutta jatkoi päättäväisesti oikealla jäljellä.

Illalla pientä touhuilua kaikkien karvakuonojen kanssa ja aikaisin unille :)