..päivittäin sitten Turun keikan. Olen tehnyt monta lyhyttä reenisessiota Huin ja muidenkin koirien kanssa - Osku ja Vau tosin ovat saaneet toimia ns. avustajina jotta Hui on hieman saanut odotella vuoroaan ja kerätä intoa .

Reenit on pääsääntöisesti perustuneet tarjoamiselle - perusasentoa, seuraamista sekä temppuja. Innokkaasti Hui perusasentoon ja seuraamiseen hakeutuu, joten siitä olen nyt ruhtinaallsiesti palkannut. Temppuja tarjoaa myös kivasti, niitä pitäisi ehkä vaan keksiä lisää + päästä kokonaan eroon siitä että annan sille mitään vinkkejä.

Perjantaina otettiin pikapika reenit Hannan kanssa Haavistolla. Huin kanssa tätä tarjoamisjuttua, mikä pelitti hyvin! Loppuun yksi eteenmeno niin että Hannan kierrolla hieman haettiin rennompaa asennetta, jonka jälkeen vauhdista seuraamiseen ja eteenmeno. Eteenmenon valmisteleva osuus on kyllä aika järkky, mutta kai siihen vaan pitää tyytyä - Hui mennä viistää matalana että hyvä jos sitä näkee ruohon seasta . Reenien loppuun palkaksi kunnon palloleikit.

Pihassakin olen tehnyt päivittäin monesti niin että kun Hui on häippäsyt jonnekkin poikien touhujen perään, olen alkanut tehdä temppuja tms. Vaun ja Oskun kanssa. Hui on tietysti porhaltanut heti paikalle ja yrittänyt tunkea mukaan. Olen antanut sen odottaa hyvänkin tovin ja vasta sitten antanut sen tehdä muutaman tempun tms. Tänään lauantaina se pysyttelikin aika hyvin mun ympäristössä - ja oli kyllä myös aika ajoin ihan rasittavuuteen asti tunkemassa itseään huomion keskipisteeksi. Täytyy myöntää että tämä pihareeni aiheuttaa ehkä eniten harmaita hiuksia - en mä pysty mitenkään koko aikaa keskittymään Huihin kun on triljoona muutakin asiaa hoidettavana - mutta ehkä se sopiva tasapaino tässä löytyy..

Huomenna päästäänkin sitten metsäreeneihin - jee!