Uuden Vuoden pyhien jälkeinen aika on mennyt aika kevyellä touhuilulla koska meillä on ollut vieraita, enkä ole kehdannut livahtaa reenaamaan vaikka mieli onkin tehnyt ;)

Huin kanssa olen ottanut sisällä erinäisiä tottistelusessioita, keskittyen kapulan pitoon luovutusasennossa - sekä istumis- ja maahanmenoliikkeisiin. Kapulanpitoreeni ei ole mun juttu, mua alkaa niiiin helposti ärsyttämään jos Hui hiukankin pyöräyttää kapulaa - johtunee siitä että Vaun kanssa kapulan kanssa ei koskaan päästy yhteisymmärrykseen.. Noh, ollaan saatu kuitenkin hyviä onnistumisia ja luovutusasento sekä kapulanpito on ollut parhaimmillaan kun en katso Huihin - selkeästi ottaa siis painetta jos katson siihen? Jatketaan tätä kapulanpitoreeniä vielä tovi, se jätetään tauolle sitten kun päästään taas ottamaan vauhtinoutoreeniä. Maahanmeno on edistynyt, Hui ei tarjoa "lonkka-asentoa" enää niin hanakasti vaan on ehkä ymmärtänyt mitä siltä tarkalleen pyydän. Istuminen myös ok.

Tulevana tiistaina tulee kolme viikko tähystyksestä - lepoa jatketaan vielä viikko ja sen jälkeen aletaan pidentämään lenkkiä ja toivotaan että ontumista ei tule esiin. Jännää :P

Vaun kanssa lähdettiin tänään piiiitkästä aikaa agilityreeneihin. Vitsit kun oli hienoa! Samu oli tehnyt tosi kivan reenin ja siinä oli haastetta mukavasti - varsinkin minulle kun sittemmin viime kesäkuussa olen viimeksi agia reenannut ;) Reenirata rakentui putkista ja hypyistä ja siinä mentiin ympyrää sekä myötä- että vastapäivään erilaisten estevariaatioiden myötä. Mulla oli vähän (?) vaikeuksia muistaa ensinnäkin koko rataa, mutta koska se sitten mentiin osissa (jotta koirat pysyivät lämpiminä) niin selviydyin siitä jotenkin. Omaksi(kin?) yllätyksekseni jaakottelin parissa kohtaa sekä myös pysyin Vaun vauhdissa, joten reenit meni kyllä kaikkineen paljon paremmin kuin olin osannut odottaa :) Ainoa miinus oli että unohdin kokonaan että mun pitäisi käyttää polvitukea, ja nyt vasen polvi jomottaa ja on kipeä vanhasta vaivasta - ensi kerralla paremmin varustettuna reeneihin..