Keskiviikko aamusella otin pienen esineruutureenin Huin kanssa. Nythän olen leikkinyt Huin kanssa erilaisten esineiden kera ja se on hyvin tarjonnut niitä minulle revittäväksi. Tein niin että sidoin Huin kiinni puuhun tuohon omalle metsäläntin kulmalle ja hetsasin sitä hieman esineellä. Vein esineen ruutuun sen kanssa hilluen (..ja miten mulla oli taas sellainen olo että Hui katsoi minua kuin hölmöläistä, se on niin totinen että ei yhtään innostu tuollaisista riekkumiskuvioista..) ja ainakin yritin tehdä Huille hämyjä, kumarruin siis monta kertaa alueella ja olin jättävinäni esineen. Hui tarkkaili hiljaa ja palatessani sen luo lähetin sen heti esineelle, minkä se löysi todella helposti (esine oli musta pieni pussukka) ja kiikutti mulle sata lasissa! Upeaa :) Toistin tämän setin kolme kertaa kolmella eri esineellä niin että keskimmäinen esine oli aika kaukanakin. Hui "työskenteli" hienosti, bongasi esineet selkeästi nenällään ja toi ne kaikki vauhdilla minulle. Toistaiseksi ainakin olen revittänyt esineiden kanssa - tiedä sitten onko se järkevää? Hui kylläkin luovuttaa esineen nätisti "kiitos" sanomalla ja saa tästä palkaksi juustoa tms..

Esineiden jälkeen otin yhden vauhtinoudon joka hyvä. Otettiin sitten hieman myös betonirenkaan kiertoa, ja maahanmenoa lelun kanssa. En ole vielä liittänyt käsky sanaa maahanmenoon, aika hyvin Hui alkaa sitä kylläkin tarjota kun tajuaa mitä leikkiä leikitään. Loppuun vielä seuraamista namilla imuttaen sekä luoksetulon loppuasentoa, missä yritän päästä eroon käsillä ohjaamisesta niin että Hui hakisi itse oikean paikan. Lisäksi otettiin kontaktin ottoa luoksetulon loppuasennossa, ihan hyviä suorituksia saatiinkin aikaiseksi.

Vau ja Osku pääsivät myös hieman temppuilemaan. Vaulle kaukoja ja Oskulle temppuja.